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미국에서 총기류 구입, 좀 어려워 지려나 ? 소총, 사냥, NRA, 가족보호카테고리 없음 2021. 4. 3. 11:51
몇가지 기사 줄거리: 인용 : 번역 = 자동번역 in Google
Only for safe Hunting.
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Hunter Biden’s Involvement in Firearm Incident Raises Important Legal Questions
Hunter Biden의 총기 사건 관련으로 중요한 법적 문제 제기
While advocating for new gun controls in 2013, then-Vice President Joe Biden told NRA-ILA Director of Federal Affairs Jim Baker, “regarding the lack of prosecutions on lying on Form 4473s, we simply don't have the time or manpower to prosecute everybody who lies on a form, that checks a wrong box, that answers a question inaccurately.” Joe may have found a new reason to oppose vigorous enforcement of the gun control laws already on the books. According to an explosive report from Politico, Joe’s son Hunter was involved in a bizarre incident involving a firearm in 2018.
According to the article, on October 23, 2018, Hallie Biden, widow to Joe’s son Beau and then-companion to Hunter, searched Hunter’s truck, which was parked at her home in Wilmington, Del., and found a .38-caliber revolver. Seeking to dispose of the firearm, Hallie wrapped the revolver in a shopping bag and threw it into a trash receptacle outside nearby gourmet grocery store Janssen’s Market – which is located less than quarter mile from the campus of Alexis I. du Pont High School.
When Hallie told Hunter what she had done, Hunter told her to go back to the market and recover the gun. However, by the time Hallie returned to the store the firearm was gone. After Hallie alerted Janssen’s to what she had done, the store’s manager contacted law enforcement.
What ensued next was a situation that involved no less than the Delaware State Police, the United States Secret Service (allegedly), and the Federal Bureau of Investigation. In the end, the firearm was recovered by a man searching Janssen’s Market’s trash for recyclables and returned a few days later. Police did not charge Hunter or Hallie in connection with the incident.
Elements of the story were originally reported by the Blaze in October, 2020. Given that the story had the potential to harm Joe’s presidential bid, the legacy press unsurprisingly chose to ignore it.
Aside from details of this bizarre family drama and the atrocious gun handling, the Politico article pointed out that Hunter’s notorious and admitted history of drug use raised questions about whether he acquired and possessed the gun in accordance with federal law. Federal law prohibits those who are “an unlawful user of or addicted to any controlled substance” from possessing firearms.
2013 년에 새로운 총기 규제를 옹호하면서
당시 부통령 인 Joe Biden은 NRA-ILA 연방 사무국 장 Jim Baker에게 이렇게 말했습니다.
“양식 4473에 대한 기소의 부족과 관련하여 우리는 기소 할 시간이나 인력이 없습니다.
틀린 상자를 확인하고 질문에 부정확하게 대답하는 모든 사람 Joe는
이미 책에 나와있는 총기 규제법의 강력한 집행에 반대 할 새로운 이유를 찾았을 것입니다.
Politico의 폭발 보고서에 따르면 Joe의 아들 Hunter는 2018 년 총기 관련 기괴한 사건에 연루되었습니다.
기사에 따르면 2018 년 10 월 23 일 Joe의 아들 Beau의 미망인이자 Hunter의 동료였던 Hallie Biden이
델의 윌 밍턴에있는 자신의 집에 주차 된 헌터의 트럭을 수색하여 .38 구경 리볼버를 발견했습니다. .
총기를 폐기하기 위해 Hallie는 리볼버를 쇼핑백에 싸서 근처의 미식가 식료품 점 Janssen ’s Market 밖에있는 쓰레기통에 버렸습니다.
알렉시스 I. du Pont 고등학교 캠퍼스에서 4 분의 1 마일도 안되는 곳에 있습니다.
Hallie가 Hunter에게 그녀가 한 일을 말했을 때 Hunter는 그녀에게 시장으로 돌아가 총을 되 찾으라고 말했습니다.
그러나 Hallie가 상점으로 돌아 왔을 때 총기는 사라졌습니다.
Hallie가 Janssen에게 자신이 한 일을 알린 후 매장 관리자는 법 집행 기관에 연락했습니다.
그 다음으로 발생한 것은 델라웨어 주 경찰, 미국 비밀 서비스 (주장) 및 연방 수사 국과 관련된 상황이었습니다.
결국 총기는 Janssen 's Market의 쓰레기에서 재활용품을 수색하던 한 남자가 회수 한 후 며칠 후 반환되었습니다.
경찰은 사건과 관련하여 헌터 나 할리를 기소하지 않았다.
이 이야기의 요소는 원래 2020 년 10 월 Blaze에 의해 보도되었습니다.
이 이야기가 Joe의 대선 입찰에 해를 끼칠 가능성이 있다는 점을 감안할 때 기존 언론은 당연히이를 무시하기로 결정했습니다.
이 기괴한 가족 드라마와 끔찍한 총기 취급에 대한 세부 사항 외에도, Politico 기사는 Hunter의 악명 높고 인정한 마약 사용 역사에 대해 그가 연방법에 따라 총을 취득하고 소유했는지에 대한 의문을 제기했다고 지적했습니다.
연방법은 "모든 규제 약물의 불법 사용자 또는 중독자"가 총기를 소지하는 것을 금지합니다.
To be clear, NRA does not allege that Hunter engaged in any criminal conduct. The “unlawful user of or addicted to any controlled substance” prohibited person category is somewhat nebulous, and a person can remove themselves from that category at any time by ceasing to use drugs. Theoretically, Hunter could have been in a period of sobriety during the timeframe he purchased and possessed the revolver. Moreover, the following summary of existing law should not be taken as an endorsement of the current scope of the federal prohibited persons categories.
18 USC § 922(g) makes clear,
(g) It shall be unlawful for any person—
….
(3) who is an unlawful user of or addicted to any controlled substance (as defined in section 102 of the Controlled Substances Act (21 U.S.C. 802));
…
to ship or transport in interstate or foreign commerce, or possess in or affecting commerce, any firearm or ammunition; or to receive any firearm or ammunition which has been shipped or transported in interstate or foreign commerce.
The term “unlawful user of or addicted to any controlled substance” is further defined at length by federal regulation (27 C.F.R. § 478.11) as,
A person who uses a controlled substance and has lost the power of self-control with reference to the use of controlled substance; and any person who is a current user of a controlled substance in a manner other than as prescribed by a licensed physician. Such use is not limited to the use of drugs on a particular day, or within a matter of days or weeks before, but rather that the unlawful use has occurred recently enough to indicate that the individual is actively engaged in such conduct. A person may be an unlawful current user of a controlled substance even though the substance is not being used at the precise time the person seeks to acquire a firearm or receives or possesses a firearm.
The regulation also gives examples of occurrences that may give rise to an inference that an individual is an “unlawful user of or addicted to any controlled substance.”
분명히 NRA는 Hunter가 범죄 행위에 가담했다고 주장하지 않습니다.
“규제 약물의 불법 사용자 또는 중독자”금지 인 범주는 다소 모호하며,
사람은 언제든지 약물 사용을 중단하여 해당 범주에서 자신을 제거 할 수 있습니다.
이론적으로 헌터는 리볼버를 구입하고 소유 한 기간 동안 절주했을 수 있습니다.
또한 기존 법률에 대한 다음 요약을 연방 금지 대상 범주의 현재 범위를 보증하는 것으로 간주해서는 안됩니다.
18 USC § 922 (g)는 명확하게 (g) 어떤 사람에게도 불법입니다.
….
(3) 규제 물질의 불법 사용자 또는 중독자 (Controlled Substances Act (21 U.S.C. 802)의 섹션 102에 정의 된대로)
…
주간 또는 해외 상거래에서 선적 또는 운송하거나 상거래, 총기 또는 탄약을 소유하거나
이에 영향을 미치는 행위 또는
주 간 또는 해외 상거래를 통해 선적 또는 운송 된 모든 총기 또는 탄약을 수령합니다.
The term “unlawful user of or addicted to any controlled substance” is further defined at length by federal regulation (27 C.F.R. § 478.11) as,
A person who uses a controlled substance and has lost the power of self-control with reference to the use of controlled substance; and any person who is a current user of a controlled substance in a manner other than as prescribed by a licensed physician. Such use is not limited to the use of drugs on a particular day, or within a matter of days or weeks before, but rather that the unlawful use has occurred recently enough to indicate that the individual is actively engaged in such conduct. A person may be an unlawful current user of a controlled substance even though the substance is not being used at the precise time the person seeks to acquire a firearm or receives or possesses a firearm.
The regulation also gives examples of occurrences that may give rise to an inference that an individual is an “unlawful user of or addicted to any controlled substance.”
An inference of current use may be drawn from evidence of a recent use or possession of a controlled substance or a pattern of use or possession that reasonably covers the present time, e.g., a conviction for use or possession of a controlled substance within the past year; multiple arrests for such offenses within the past 5 years if the most recent arrest occurred within the past year; or persons found through a drug test to use a controlled substance unlawfully, provided that the test was administered within the past year. For a current or former member of the Armed Forces, an inference of current use may be drawn from recent disciplinary or other administrative action based on confirmed drug use, e.g., court-martial conviction, nonjudicial punishment, or an administrative discharge based on drug use or drug rehabilitation failure.
"규제 약물의 불법 사용자 또는 중독"이라는 용어는 연방 규정 (27 C.F.R. § 478.11)에 의해 다음과 같이 추가로 정의됩니다.
규제 약물을 사용하여 규제 약물 사용과 관련하여 자제력을 상실한 자 및 면허를 소지 한 의사가 규정 한 방식 이외의 방식으로 규제 약물을 현재 사용하는 사람.
이러한 사용은 특정 날짜 또는 며칠 또는 몇 주 전의 약물 사용에 국한되지 않고 개인이 그러한 행위에 적극적으로 참여하고 있음을 나타낼만큼 최근에 불법 사용이 발생했음을 의미합니다.
개인이 총기를 획득하려고하거나 총기를 수령하거나 소지하는 정확한 시간에 물질을 사용하지 않더라도 규제 약물의 현재 불법 사용자가 될 수 있습니다.
이 규정은 또한 개인이 "모든 규제 약물의 불법 사용자 또는 중독"이라는 추론을 유발할 수있는 사건의 예를 제공합니다.
현재 사용에 대한 추론은 통제 물질의 최근 사용 또는 소유의 증거 또는 현재 시간을 합리적으로 다루는 사용 또는 소유 패턴 (예 : 지난 1 년 이내에 통제 물질의 사용 또는 소유에 대한 유죄 판결)에서 도출 될 수 있습니다. ;
지난 1 년 이내에 가장 최근에 체포 된 경우 지난 5 년 이내에 그러한 범죄로 여러 차례 체포 된 경우 또는 약물 검사를 통해 규제 물질을 불법적으로 사용하는 것으로 밝혀진 사람. 단, 검사가 지난 1 년 이내에 시행 된 경우. 현재 또는 전 군인의 경우, 확인 된 약물 사용에 근거한 최근 징계 또는 기타 행정 조치 (예 : 군 법령, 비사 법적 처벌 또는 약물 사용에 따른 행정적 퇴원)에서 현재 사용에 대한 추론을 도출 할 수 있습니다. 또는 약물 재활 실패.
Possession of a firearm by a prohibited person is punishable by up to 10 years imprisonment.
According to the Politico article, Hunter purchased the .38 -caliber revolver from a Federal Firearms Licensee (gun dealer) on October 12, 2018 – 11 days before the incident with Hallie. Addressing Hunter’s completion of the required federal form 4473, the report noted, “Hunter responded ‘no’ to a question on the transaction record that asks, ‘Are you an unlawful user of, or addicted to, marijuana or any depressant, stimulant, narcotic drug, or any other controlled substance?’”
Lying on a form 4473 is two separate crimes.
18 U.S.C. § 924(a)(1)(A) concerns when a person, “knowingly makes any false statement or representation with respect to the information required by this chapter to be kept in the records of a person licensed under this chapter,” which would include a form 4473. A violation of this provision is punishable by up to 5 years imprisonment.
18 U.S.C. § 922(a)(6) provides,
for any person in connection with the acquisition or attempted acquisition of any firearm or ammunition from a licensed importer, licensed manufacturer, licensed dealer, or licensed collector, knowingly to make any false or fictitious oral or written statement or to furnish or exhibit any false, fictitious, or misrepresented identification, intended or likely to deceive such importer, manufacturer, dealer, or collector with respect to any fact material to the lawfulness of the sale or other disposition of such firearm or ammunition under the provisions of this chapter;
A violation of 18 U.S.C. § 922(a)(6) is punishable by up to 10 years imprisonment.
After pointing out Hunter’s response on the form 4473, the Politico article noted that, “Five years earlier, he had been discharged from the Navy Reserve after testing positive for cocaine, and he and family members have spoken about his history of drug use.”
금지 된 사람이 총기를 소지하면 최대 10 년의 징역에 처해질 수 있습니다.
Politico 기사에 따르면 Hunter는 Hallie 사건이 발생하기 11 일 전인 2018 년 10 월 12 일에 Federal Firearms Licensee (총상)로부터 .38 구경 리볼버를 구입했습니다.
헌터가 필수 연방 양식 4473을 작성함에 따라 보고서는“헌터는 거래 기록에 대한 질문에 '아니오'라고 답했습니다.
'당신은 마리화나 또는 우울증, 각성제, 마약을 불법적으로 사용했거나 중독 되었습니까?
마약이나 기타 규제 물질? '”
양식 4473에 거짓말을하는 것은 두 가지 별개의 범죄입니다.
18 U.S.C. § 924 (a) (1) (A)는 "이 장에 따라 면허를 취득한 사람의 기록에 보관하기 위해이 장에서 요구하는 정보와 관련하여 고의로 거짓 진술 또는 진술을하는"경우에 관한 것입니다.
4473 양식을 포함하십시오.
이 조항을 위반하면 최대 5 년의 징역에 처해질 수 있습니다.
18 U.S.C. § 922 (a) (6)는 다음을 제공합니다.
면허가있는 수입업자, 면허가있는 제조업체, 면허가있는 딜러 또는 면허가있는 수집가로부터 총기 또는 탄약의 획득 또는
획득 시도와 관련하여 고의로 거짓 또는 허위 구두 또는 서면 진술을하거나 거짓을 제공하거나 나타내는 경우,
이 장의 조항에 따라 해당 총기 또는 탄약의 판매 또는 기타 처분의 합법성에 대한 사실 자료와 관련하여
수입 업체, 제조업체, 딜러 또는 수집가를 속일 수있는 허위 또는 허위 신분증; 18 U.S.C. 위반 § 922 (a) (6)는
최대 10 년의 징역형에 처해질 수 있습니다.
Politico 기사는 4473 양식에 헌터의 답변을 지적한 후 "5 년 전 코카인 양성 판정을받은 후
해군 예비군에서 퇴원했으며
그와 가족은 그의 약물 사용 역사에 대해 이야기했습니다."
라고 언급했습니다.
Hunter’s discharge from the military in 2013 would not be compelling evidence that he was an “unlawful user of or addicted to any controlled substance” in 2018 - when he purchased and possessed the revolver. Whether or not he and his family’s admissions, or other evidence, concerning drug use could give rise to an inference that Hunter was an “unlawful user of or addicted to any controlled substance” during the time period he acquired and possessed the firearm would be a matter for federal prosecutors to investigate. We’re sure Merrick Garland will be right on it.
Beyond the Bidens’ conduct, the Politico story also raised important questions about the federal government’s response to the incident. According to the Politico item, shortly after the .38-caliber revolver went missing, but before it was recovered, individuals purporting to be from the Secret Service visited the gun dealer where Hunter purchased the firearm in an attempt to acquire the corresponding form 4473. Gun dealers are required by federal law to maintain form 4473s for at least 20 years in order to assist law enforcement with tracing firearms recovered from crime scenes.
Politico explained,
Secret Service agents approached the owner of the store where Hunter bought the gun and asked to take the paperwork involving the sale, according to two people, one of whom has firsthand knowledge of the episode and the other was briefed by a Secret Service agent after the fact.
The gun store owner refused to supply the paperwork, suspecting that the Secret Service officers wanted to hide Hunter’s ownership of the missing gun in case it were to be involved in a crime, the two people said. The owner, Ron Palmieri, later turned over the papers to the Bureau of Alcohol, Tobacco, Firearms, and Explosives, which oversees federal gun laws.
헌터가 2013 년에 군에서 퇴역했다고해서 그가 리볼버를 구입하고 소유 한 2018 년에
“어떤 규제 약물을 불법 사용자이거나 중독”했다는 설득력있는 증거는 아닙니다.
마약 사용에 관한 그와 그의 가족의 입원 또는 기타 증거가 헌터가 총기를 획득하고 소지 한 기간 동안
"규제 약물의 불법 사용자이거나 중독자"였다고 추론 할 수 있는지 여부는 연방 검사가 조사해야 할 문제입니다.
Merrick Garland가 옳을 거라고 확신합니다.
Bidens의 행동 외에도 Politico 이야기는 사건에 대한 연방 정부의 대응에 대한 중요한 질문을 제기했습니다.
Politico 항목에 따르면 .38 구경 리볼버가 실종 된 직후에 회수되기 전에 비밀 기관에서 온 것으로 추정되는 개인이 헌터가 해당 양식 4473을 획득하기 위해 총기를 구입 한 총기상을 방문했습니다.
총기 딜러는 범죄 현장에서 회수 된 총기를 추적하는 법 집행을 지원하기 위해 연방법에 따라 최소 20 년 동안 양식 4473s를 유지해야합니다.
Politico는 설명했습니다.
두 사람은 비밀 요원이 헌터가 총을 구입 한 가게 주인에게 다가가 판매와 관련된 서류를 가져 가도록 요청했다고 전했다.
한 명은 에피소드에 대해 직접 알고 있고 다른 한 명은 비밀 요원의 브리핑을 받았다. 것.
총기 가게 주인은 비밀 공무원이 범죄에 연루 될 경우에 대비해 잃어버린 총에 대한 헌터의 소유권을 숨기고 싶어했다는 이유로
서류 제출을 거부했다고 두 사람은 말했다.
소유자 인 Ron Palmieri는 나중에 연방 총 기법을 감독하는 알코올, 담배, 화기 및 폭발물 국에 서류를 넘겼습니다.
Did the federal government attempt to tamper with records that FFLs are required to keep by federal law in order to protect the son of a well-connected politician? For their part, the Secret Service told Capitol Hill media outlet The Hill that they had “no involvement in this incident.” Politico described the episode as a “mystery.”
However, on Friday, text messages from Hunter surfaced that appear to corroborate Politico’s initial account of Secret Service interference. The same day Senators Chuck Grassley (R-Iowa) and Ron Johnson (R-Wisc.) sent letters requesting further information on the incident to the Bureau of Alcohol, Tobacco, Firearms and Explosives, the FBI, and the Secret Service.
NRA will continue to monitor this developing story and work to ensure that the federal government’s actions in this case receive the transparency that the American people deserve. Regardless of the outcome, Joe Biden should concern himself with his own family’s irresponsible use of firearms before restricting the rights of responsible law-abiding Americans.
연방 정부가 잘 연결된 정치인의 아들을 보호하기 위해 FFL이 연방법에 따라 보관해야하는 기록을 변조하려 했습니까?
비밀 국은 캐피 톨 힐 언론 매체 인 더 힐에“이 사건에 관여하지 않았다”고 말했다.
Politico는이 에피소드를 "미스터리"로 묘사했습니다.
그러나 금요일에 헌터가 보낸 문자 메시지가 공개되어 Politico의 비밀 서비스 간섭에 대한 초기 설명을 확증하는 것으로 보입니다.
같은 날 Chuck Grassley 상원 의원 (R-Iowa)과 Ron Johnson (R-Wisc.)은 사건에 대한 추가 정보를 요청하는 편지를 알코올, 담배, 화기 및 폭발물 국, FBI 및 비밀 기관에 보냈습니다.
NRA는 계속해서 이 발전하는 이야기를 모니터링하고이 사건에서 연방 정부의 조치가 미국 국민이 마땅히 받아야 할 투명성을받을 수 있도록 노력할 것입니다.
결과에 관계없이 Joe Biden은 책임감있는 법을 준수하는 미국인의 권리를 제한하기 전에
가족의 무책임한 총기 사용에 관심을 가져야합니다
FROM :
U.S. House Bows to Biden, Passes Legislation to Cancel Your RIGHT to Obtain a Firearm
MONDAY, MARCH 15, 2021
The U.S. House Representatives, with the urging and support of Joe Biden, passed two bills on Thursday – H.R. 8 and H.R. 1446 – that would usher in a sweeping overhaul of how firearms are bought and sold in the U.S. Neither would impede criminals, who overwhelmingly obtain their firearms outside normal channels of lawful commerce. But together they would transform the constitutionally protected right to obtain firearms into a privilege administered at the whim of anti-gun bureaucrats.
To understand why these bills are so consequential, it’s important to understand how retail firearm sales work under existing federal law.
Currently, the primary means by which the federal government regulates firearms is through a network of licensed dealers (FFLs) making commercial sales. Anyone who repetitively engages in firearm sales for livelihood and profit is required to become an FFL. Failure to do so is already a federal felony. So when the media mentions “unlicensed dealers,” they’re actually talking about criminals, not people falling into a legal “loophole.”
Anyone buying a gun from an FFL must first go through a computerized, point-of-sale background check administered by the FBI. This check, which is supposed to be instant, searches several national databases to determine if a would-be buyer falls into any statutorily-defined category of “prohibited persons,” which include such things as felons, people who have been committed to a mental institution, and illegal aliens.
If the search does not turn up a disqualifying record, the system notifies the dealer to proceed. Sometimes, however, the records are unclear, and a response cannot be provided immediately. This results in a delay of up to three business days to allow the FBI to conduct additional research.
If the FBI still has not resolved the check within that three business day period, the FFL has the option (but not a requirement) to proceed with the sale, provided he or she has no reason to believe the buyer is prohibited. This is known as a default transfer.
미국 하원 의원은 Joe Biden의 촉구와지지를 받아 목요일에 HR 8과 HR 1446이라는 두 가지 법안을 통과 시켰습니다.
이는 미국에서 총기의 매매 방법을 전면적으로 개편 할 것입니다.
합법적 인 상거래의 정상적인 경로 밖에서 총기를 구합니다.
그러나 그들은 함께 헌법 적으로 보호되는 총기 획득 권리를 반 총기 관료들의 변덕에 따라 관리되는 특권으로 전환 할 것입니다.
이러한 법안이 그토록 중요한 이유를 이해하려면 소매 총기 판매가 기존 연방법에 따라 어떻게 작동하는지 이해하는 것이 중요합니다.
현재 연방 정부가 총기류를 규제하는 주요 수단은 상업 판매를하는 면허 딜러 (FFL) 네트워크를 통하는 것입니다.
생계와 이익을 위해 총기 판매에 반복적으로 참여하는 사람은 누구나 FFL이되어야합니다.
그렇게하지 않는 것은 이미 연방 중범 죄입니다.
따라서 미디어에서 "면허가없는 딜러"를 언급 할 때 그들은 실제로 범죄자에 대해 말하는 것이지 법적 "허점"에 빠진 사람들이 아닙니다.
FFL에서 총을 구입하는 사람은 먼저 FBI가 관리하는 컴퓨터 화 된 POS 신원 조사를 거쳐야합니다.
이 수표는 즉각적인 것으로 간주되며 여러 국가 데이터베이스를 검색하여 잠재적 인 구매자가 법적으로 정의 된 "금지 된 사람"범주에 속하는지 여부를 결정합니다.
여기에는 중범죄자, 정신적 문제가 있는? 사람 등이 포함됩니다.
기관 및 불법 외국인. 검색 결과 실격 기록이 나오지 않으면 시스템은 딜러에게 진행하도록 알립니다.
그러나 때로는 기록이 명확하지 않아 즉시 답변을 제공 할 수 없습니다.
이로 인해 FBI가 추가 조사를 수행 할 수 있도록 최대 3 영업일이 지연됩니다.
FBI가 영업일 기준 3 일 이내에 검사를 해결하지 못한 경우,
FFL은 구매자가 금지되었다고 믿을 이유가없는 한 판매를 진행할 수있는 옵션 (요구 사항은 아님)이 있습니다.
이를 기본 전송이라고합니다.
The system is structured this way not because of some inadvertent loophole but as an intentional safeguard to protect Americans’ constitutional right to obtain firearms.
As with any constitutional right, the burden is on the government to justify a restriction, which in the case of a background check means the FBI must be able to locate a disqualifying record before it blocks a sale. The three day default transfer window ensures the government maintains the burden of proof, provides a specific timeframe to resolve incomplete checks, incentivizes the FBI to administer the system efficiently, and ensures legal transfers are not subject to extended delays.
Without the automatic default transfer option, the FBI could block even legal firearm sales, simply by refusing to complete the check.
Private individuals who are not selling firearms with the principle objective of livelihood and profit can make occasional transfers, sales, loans, or gifts of firearms without becoming an FFL. They cannot, however, transfer a firearm to anyone who they have reason to believe is legally prohibited from buying firearms. Private individuals also have the option (but not the requirement) to process a private transfer using the services of an FFL, with the attendant background check and record-keeping required of the dealer for a commercial sale.
The bills passed by the House last week would – in the case of H.R. 8 – presumptively ban any private transfer of a firearm, including loans and gifts, as well as – in the case of H.R. 1446 – eliminate the automatic three day default transfer period for dealer sales.
이 시스템은 의도하지 않은 허점 때문이 아니라
총기 획득에 대한 미국인의 헌법 적 권리를 보호하기위한 의도적 인 보호 수단으로 구성되었습니다.
모든 헌법상의 권리와 마찬가지로 정부는 제한을 정당화해야합니다.
신원 조회의 경우 FBI가 판매를 차단하기 전에 실격 기록을 찾을 수 있어야합니다.
3 일의 기본 이체 기간은 정부가 증명 부담을 유지하고, 불완전한 검사 -체크- 를 해결하기위한 특정 기간을 제공하고,
FBI가 시스템을 효율적으로 관리하도록 장려하며,
법적 이체가 지연되지 않도록 보장합니다.
자동 기본 이체 옵션이 없으면 FBI는 단순히 수표 완료를 거부함으로써 합법적 인 총기 판매도 차단할 수 있습니다.
생계와 수익을 원칙으로하는 총기를 판매하지 않는 개인은 FFL이되지 않고 가끔 총기 양도, 판매, 대출 또는 선물을 할 수 있습니다.
그러나 합법적으로 총기 구매가 금지되어 있다고 믿을만한 이유가있는 사람에게는 총기를 양도 할 수 없습니다.
개인은 또한 FFL의 서비스를 사용하여 개인 전송을 처리 할 수있는 옵션 (필수 사항은 아님)이 있으며,
상업 판매를 위해 딜러에게 요구되는 관련 신원 조사 및 기록 보관이 필요합니다.
지난주 하원에서 통과 된 법안은 – HR 8의 경우 – 대출 및 선물을 포함한 총기의 개인 이전을 금지 할뿐만 아니라
– HR 1446의 경우 – 자동 3 일의 기본 이전 기간을 제거합니다. 딜러 판매.
This means that every time a firearm changed hands, the transfer would have to be processed by an FFL, which would involve fees, background checks, and government-accessible paperwork documenting the sale. Friends and neighbors could no longer freely loan, sell, or trade firearms amongst the people they know and trust. Even some family members could no longer share firearms with each other.
Handing a firearm over to someone without hiring an FFL to facilitate the exchange would be a federal crime under H.R. 8, unless you could show the situation fell into certain narrow and confusing exceptions. For example, you could loan someone a gun for self-defense, but only if the person was actually under attack at the time. You could not loan someone a firearm as a safeguard against danger that had not yet materialized.
Making matters worse, H.R. 1446 would empower the FBI to indefinitely delay a firearm sale or transfer, simply by failing to complete the “instant” check that would now be mandatory for EVERY non-exempt transfer. There would be no automatic default transfer window. Instead, it would be up to the intended recipient of the gun to appeal a delayed background check and ask – for the second time – for an answer from the FBI.
If the FBI failed to answer this SECOND request for a resolution to the background check, the dealer would have to wait an additional 10 business days before deciding whether to transfer the gun. So, at a minimum, H.R. 1446 would allow the FBI to arbitrarily impose an extended delay, even in the case where a person stood on his or her rights by appealing the FBI’s non-answer to the check. If the person did not appeal, there would be NO option for the dealer to transfer the gun, even though the FBI had not shown the transfer was illegal.
Taken together, these bills transform the right to obtain firearms into a privilege administered at the say-so of the government. They also set the stage for a universal registry of gun owners and the transformation of the current “shall-issue” paradigm for FFL transfers to eligible buyers into a “may-issue” system where the FBI can block sales on a case-by-case basis as they see fit.
즉, 총기가 손을 바꿀 때마다 FFL에서 이체를 처리해야하는데,
여기에는 수수료, 신원 조회 및 판매를 문서화하는 정부 접근 가능한 서류가 포함됩니다.
친구와 이웃은 더 이상 자신이 알고 신뢰하는 사람들 사이에서 무기를 자유롭게 대여, 판매 또는 교환 할 수 없습니다.
일부 가족 구성원조차 더 이상 서로 총기를 공유 할 수 없습니다.
교환을 용이하게하기 위해 FFL을 고용하지 않고 누군가에게 총기를 넘기는 것은
상황이 좁고 혼란스러운 예외에 속한다는 것을 보여줄 수 없다면 H.R. 8에 따라 연방 범죄가 될 것입니다.
예를 들어, 자기 방어를 위해 누군가에게 총을 빌려줄 수 있지만 그 사람이 실제로 공격을 받고있는 경우에만 가능합니다.
아직 실현되지 않은 위험에 대한 보호 수단으로 누군가에게 총기를 빌려줄 수는 없습니다.
설상가상으로 H.R. 1446은 FBI가 모든 비 면제 이전에 필수 인 "즉시"확인을 완료하지 않음으로써
무기 판매 또는 이전을 무기한 연기 할 수있는 권한을 부여합니다.
자동 기본 전송 창이 없습니다.
대신, 지연된 신원 조사에 대해 항소하고 두 번째로 FBI의 답변을 요청하는 것은 의도 된 총 수령인에게 달려 있습니다.
FBI가 신원 조사에 대한 해결책을 요청하는이 두 번째 요청에 응답하지 않으면 딜러는 총기 양도 여부를 결정하기 전에 영업일 기준 10 일을 더 기다려야합니다.
따라서 최소한 H.R. 1446은 FBI가 검사 - 체크 - 에 대한 무응답에 대해 항소하여 자신의 권리를 주장하는 경우에도
FBI가 임의의 지연을 부과하도록 허용합니다.
만약 그 사람이 항소하지 않았다면, FBI가 양도가 불법임을 보여주지 않았음에도 불구하고
딜러가 총을 양도 할 수있는 옵션이 없을 것입니다.
종합하면 이 법안은 총기류를 얻을 수있는 권리를 정부가 관리하는 특권으로 전환합니다.
그들은 또한 총기 소유자의 보편적 인 등록을위한 무대를 설정하고
FFL을 적격 구매자에게 이전하는 현재의 "shall-issue"패러다임을
FBI가 사례별로 판매를 차단할 수있는 "may-issue"시스템으로 전환하는 단계를 설정했습니다. 그
들이 적합하다고 생각하는 케이스 기준.
Arch anti-gun Senator Chuck Schumer has already promised that the legislation will get a vote in the Senate, where the margin for victory or defeat is razor thin.
That is why every freedom-loving American must contact their senators NOW and firmly but respectfully demand that they vote NO on H.R. 8 and H.R. 1446.
Giving the government total authority to document and oversee the movement of every legal gun in America is a recipe for a crackdown on law-abiding gun owners, while leaving criminals operating outside the bounds of the law untouched.
Arch 앤티 건 - 상원 의원 Chuck Schumer는 이미 입법안이 상원에서 표결을받을 것이라고 약속했습니다.
이에 대한 반대의견은 ;
이 법안은 승리 또는 패배의 여백이 극도로 희박합니다.
그렇기 때문에 자유를 사랑하는 모든 미국인은 당장 상원 의원에게 연락하여 H.R. 8과 H.R. 1446에 반대표를 던지도록 단호하면서도 정중하게 요구해야합니다. 미국의 모든 합법적 총기의 이동을 문서화하고 감독 할 수있는 권한을 정부에 부여하는 것은 법을 준수하는 총기 소유자를 단속하는 한편, 범죄자들은 법의 범위 밖에서 활동하는 것을 그대로 두는 방법입니다.
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Judge Affirms Hunters Can Use Traditional Ammo in NRA Case
THURSDAY, APRIL 1, 2021
On April 1st, a federal judge in Arizona sided with NRA-ILA and Safari Club International and held that hunters’ use of traditional ammo does not violate federal environmental law.
The case dates back to 2012, when a group sued the U.S. Forest Service. The group alleged that by allowing hunters to hunt with traditional lead ammo in the 1.6-million-acre Kaibab National Forest—which is authorized by Arizona state law—the Forest Service was violating the federal Resource Conservation and Recovery Act. That Act was originally passed in 1976, to address the increasing amount of municipal and industrial waste that was being disposed of at the time. But over time, it has been used to attack gun owners and shooting ranges.
On April 1st, the judge held that the Forest Service is not disposing any waste by allowing hunters to hunt in accordance with state laws. But the case had even bigger implications. The Plaintiff was asking the court to order the Forest Service regulate hunting. But the states own the wildlife, even while it is on federal lands. “Each national forest,” the judge said, “is required to cooperate with state wildlife agencies to allow hunting in ‘accordance with the requirements of State laws.”’ A ruling to the contrary would have given the federal government the authority to enter a field of regulation that belongs to the states on lands where hunting takes place. Those implications would be huge because 640-million acres (about twenty-eight percent of the country) is owned and managed by the federal government. Thankfully, the judge sided with NRA-ILA and Safari Club.
NRA-ILA will continue to protect the rights of hunters everywhere to use commonly owned and affordable ammunition to hunt and enjoy public lands.
The case is called Center for Biological Diversity v. United States Forest Service. The National Shooting Sports Foundation also intervened as a defendant in the case.
4 월 1 일, 애리조나의 연방 판사는 NRA-ILA와 Safari Club International의 편을 들었고
사냥꾼의 전통 탄약 사용은 연방법을 위반하지 않는다고 판결했습니다.
이 사건은 한 단체가 미국 산림청을 고소한 2012 년으로 거슬러 올라갑니다.
이 단체는 애리조나 주법에 의해 승인 된 160 만 에이커 규모의 카이 밥 국유림에서 사냥꾼이 전통적인 납 탄약으로 사냥 할 수 있도록 허용함으로써 산림청이 연방 자원 보존 및 회수 법을 위반했다고 주장했습니다.
이 법은 원래 1976 년에 통과되어 그 당시 처리되고있는 도시 및 산업 폐기물의 증가하는 양을 다루기 위해
통과되었습니다.
그러나 시간이 지남에 따라 총기 소유자와 사격장을 공격하는 데 사용되었습니다.
4월 1 일 판사는 산림청이 주법에 따라 사냥꾼의 사냥을 허용함으로써 폐기물을 처리하지 않는다고 판단했습니다.
그러나 이 사건은 더 큰 의미를 가졌습니다.
원고는 산림청에 사냥을 규제하도록 법원에 요청했습니다.
그러나 주는 연방 땅에 있는 동안에도 야생 동물을 소유하고 있습니다.
판사는“각 국유림은 '주법의 요구 사항에 따라'사냥을 허용하기 위해 주 야생 동물 기관과 협력해야합니다.”라고 말했습니다.
반대로 판결을 내리면 연방 정부는 사냥이 이루어지는 땅의 주에 속하는 규제 분야.
연방 정부가 6 억 4 천만 에이커 (국가의 약 28 %)를 소유하고 관리하기 때문에 이러한 의미는 엄청날 것입니다.
고맙게도 판사는 NRA-ILA와 Safari Club의 편을 들었습니다.
NRA-ILA는 공공 땅을 사냥하고 즐기기 위해 공동 소유하고 저렴한 탄약을 사용할 수있는
모든 곳의 사냥꾼의 권리를 계속 보호 할 것입니다.
이 사건은 Center for Biological Diversity v. United States Forest Service라고합니다.
전국 사격 스포츠 재단도이 사건에 피고로 개입했다.
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NRA 를 암적인 존재로 표현 하는 일부 언론
총기가 나를 지킨다, 정부가 나를 지키는곳은 아니라는 개인
즉 내가 나를 지킨다는.
총기 소유가 인권의 기초로 생각하는 미국인
옆집으로 가려면 몇십분을 차로 가야하는 비-도회지 마을의 시민의 자기 방어, 가족 보호 방법은 ?
미국의 영국으로부터의 독립 전쟁시 기여한 미국 개척 시대의 총기 소지자들
민병대의 기초
잡다한 민족이 모여 사는 미국에서의 자기 방어 방식은 단일민족의 기반과 차원이 다르다.
사냥은 나쁜가 ?
사냥을 다소 생계형으로 보고, 사냥이란 용어대신 "수확" 으로 표현 하는 미국인
깨진 생태계를 바로잡는다는 이유있는 합리화
신선한 육류를 먹고싶은 마음도
총기로 사람 한 명 죽인 마약중독자
자기 도취와 권력 확보와 장악을 위해 동족을 수백명 죽인 권력자
같다고도, 다르다고도 이야기 할수 없는
참 정의하기 어려운 그들.
의도적 살인을 저지른 군인과 정치인, 권력을 그냥 덮어주는 사회
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